Digital levering av PlayStation Plus og PlayStation Network Cards


FAQ om levering

Når kan jeg forvente meg å få koden tilsendt?

Du får produktkoden sendt til din e-post direkte etter at betalingen har blitt godkjent. Du vil også kunne se koden i ordrebekreftlsen etter at betalingen har blitt godkjent dersom du betaler med en av de “raske” betalingsmetodene. Eksempler:

 

Ved betaling med kredittkort (f.eks Visa eller Mastercard) sendes ordren automatisk forutsatt at du har utført en 3D Secure betaling.

Betaling med PaySafe kort godkjennes automatisk.

For langsommere betalingsmetoder, se neste avsnitt.

Når tar det litt lengre tid å få koden tilsendt?

Når du betaler med en ikke vetifisert PayPal-konto, ber vi deg sende oss en kopi av din identifikasjon for å forsikre oss om at din PayPal-konto ikke brukes av uvedkommende. Dersom du ikke føler deg komfortabel med å oppgi identifikasjon, anbefaler vi at du først verifiserer din PayPal-konto før du legger inn en ordre på nettstedet vårt. Uansett om du betaler med en verifisert eller ikke verifisert konto vil din PayPal ordre bli  manuelt gransket, og dette kan kun gjøres i våre åpningstider mellom 08:00-22:00 på hverdager og 10:00-22:00 i helgene.

Når du betaler med bankkort godkjennes din betalning manuellt om du ikke utfører en 3D Secure bestilling. Det er f.eks ikke mulig å utføre en 3D secure betaling med American Express. Manuell gransking blir behandlet raskt, men kan kun gjøres i våre åpningstider. Vi godkjenner manuelle bestillinger alle hverdager mellom 08:00-22:00 og mellom 10:00-22:00 i helgene. Dersom du legger inn en bestilling utenfor disse tidspunktene, vil din ordre bli gransket neste morgen.